PR - İctimaiyyətlə əlaqələr təlimi
PR (Eng Public Relations - ictimai əlaqələr, ictimaiyyətlə əlaqələr, sosial əlaqələr, PR qısaldılmış - pi-ar) - obyekt image müsabiqəsinin sosial-iqtisadi və siyasi sistemləri texnologiya yaradılması və həyata keçirilməsi (fikir, mal, xidmətlər, şəxsiyyətləri, təşkilatlar - qaydada sosial qrupların dəyəri intervalında firmaların marka) həyatında ideal və lazımi kimi bu image gücləndirmək. Geniş mənada - cəmiyyət və dövlət və ya sosial, siyasi və iqtisadi proseslərin obyektiv anlaşılması üçün, o cümlədən kommersiya təşkilatları arasında əlaqələrin qurulması, ictimai rəy nəzarət.
İctimaiyyətlə Əlaqələr
1-ci hissə
Müasir zəmanəmizdə İctimaiyyətlə Əlaqələr (PR)
PR nə üçündür? Və ya nədir?
PR anlayışı və ona olan yanaşmalar
PR-ın ümumi məqsədləri
PR-ın inkişaf tarixi
PR-ın vacibliyi:
Sərbəst tapşırıq
2- ci hissə
PR və oxşar anlayışlar
Sərbəst tapşırıq
3- cü hissə
İctimaiyyətlə Əlaqələr fəaliyyətləri
Sərbəst tapşırıq
4- cü hissə
PR fəaliyyətinə necə başlamalı?
5- ci hissə