Logistics assistant iş elanı / Gulfstream distribution 2020 - 2021

ÜÇ SUALA CAVAB VERİB İŞ BARƏDƏ SORĞUDA İŞTİRAK EDİN:

1-ci sual

İşinizdən razısınızmı?

1120 cavab
İş elanının kodu: 87431    |    Baxış Sayı: 499

Gulfstream distribution Logistics assistant vəzifəsi üzrə iş elanı dərc edib. Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.


İş barədə məlumat:

Gulfstream Distribution is one of the leading company in IT sector. If you are a fresh graduate (201920202021) and have a great desire to master one of the most demanded professions, we are providing career opportunities for professionals, starting their career in the field of Logistics who want to gain experience in the international environment.

Logistics Assistant

Specific Duties and Responsibilities:

- Fulfil orders placement
- Verify order documents against vendor`s rules
- Accurate data entry and order placement confirmation
- Monitor and communicate order status to the sales team
- Coordinate order placement issues to resolution
- Full understanding of entrusted vendor`s orders management rules
- Independent orders handling
- Proper monitoring and communication within corporate team

Requirements:

- Higher education (economics, logistics)
- Knowledge of English, Russian and Azeri
- Successful 1 experience (internship) in logistics is an advantage
- Experienced user of MS Excel, Word

Terms and conditions:

- Five-days working week
- Interesting work in a dynamic IT company

Send your CV to hr_info@gulfstream.az

Administrasiya və idarəetmə

Əsas fəaliyyət istiqaməti olaraq, Azərbaycanın gübrə və kənd təsərrüfatı istehsal vasitələri bazarını hədəfləyən Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti (AISCO) 2019-cu ildən fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət qısa zaman ərzində yüksək potensiallı gənc kadrları öz ətrafında toplayaraq, müasir texnologiyaların tətbiqi ilə fəaliyyətini təşkil etmişdir. Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti Azərbaycan fermerlərinə məhsul və xidmətləri daha rahat, həmçinin, əlçatan təklif etmək üç...

Bakı
24 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

Position: Executive Assistant at MegaBiz Petrochemical Company About MegaBiz: MegaBiz is a global petrochemical product trading company with headquarters located in Istanbul, Turkey. Despite being fairly new company and petrochemical product trading having a very competitive and constantly changing environment, MegaBiz grows bigger and stronger thanks to the professionalism of its associates, relationship/partnership orientation, responsiveness and flexibility. Main Du...

Bakı
24 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

AIMC (Azerbaijan International Mining Company)- engages in the exploration and production of gold, copper, and silver properties in Azerbaijan. Job title: Chemical Laboratory AssistantWork location: Gadabay, AzerbaijanWork schedule: 15 working days,15 rest days Candidate Requirements: • University degree in Chemistry and other related fields• Exceptional organizational, communication, and interpersonal skills• Excellent critical thinking and problem-solving abilities• ...

Bakı
23 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

Fast growing industrial company A-Z Minerals is pleased to announce the following vacancy: Executive Assistant Responsibilities: • Manage document control• Prepare and submit documents to General Director• Organize meetings for General Director• Write Minutes of Meetings• Support General Director with Business Development and Marketing• Execute other administrative tasks Minimum requirements: • University degree in Law, Economics or Business• Demonstrated high intellect...

Bakı
19 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

Company: “Retail Group Azerbaijan” LLCWorkplace: Nargiz Mall / Ganjlik Mall / 28 Mall StoresWork schedule: 6-days 40 hours a weekPosition/Title: Assistant Store Manager and Floor Manager Reports to: Operation Manager, HR Manager Responsibilities: Assisting department and assistant department managers to: • Organize daily resources and priorities of the store• Supervise the tasks of Visual Commercial teams• Guarantee that the merchandise and store image meet corporate c...

Bakı
12 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

İş barədə məlumat: - İş rejimi həftə içi 1-6 cı günlər - Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət- Kargüzarlıq, sənədləşmə və ofis daxili işlər- Görüşlərin təşkili və tapşırıgların icrası- Rəhbərin gündəliyinin tutulması, iclasların təşkili və iclas protokolunun tərtib edilməsi- Email və telefon zənglərin cavablandırılması- Rəhbərliyin digər göstərişlərinin icrası - Məktubların yüksək səviyyədə cavablandırılması Tələblər: - Təhsil : Ali- ...

Bakı
11 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

Habitat is looking for a scientific assistant to join a team of professional translators and editors working on the translation of an academic textbook in the field of biotechnology. We offer a service contract for up to one year with the perspective of extension. This is a part-time position with up to 20 hours of work per week. The selection is a two-stage process. Shortlisted applicants will be invited to an interview. Background Habitat is a longstanding project of ...

Bakı
09 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

Zeta Group is looking for HR assistant Main Requirements: • Age- 30-40• High education • Work experience – as a manager min. 3 years as specialist or recruiter.• Language skills: Azeri, Russian, English• Computer skills: -MS Office, 1C Main Responsibilities: • Recruiting, hiring, orientation• Monitoring of learning and development plan, career succession plan• Preparing of employment contracts, job descriptions, vacation plan, monitoring e-gov.az• Control over the exec...

Bakı
06 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

Job title: HR AssistantReports to: Head of HR Duties and responsibilities • Create and maintain new hired personnel files;• Control, update on required personal files of employees and ensure accurate maintenance of all employee records and files;• Arrange any other HR files and update when is required; • Scheduling job interviews and assisting interview process;• Assisting with day to day operations of the HR department. Qualifications • Bachelor degree• Knowledge of A...

Bakı
06 Avqust 2021
Administrasiya və idarəetmə

Position: Personal Assistant to Chief Property OfficerLocation: Head OfficeDepartment: Store Development Job Responsibilities - Provide sophisticated calendar management for CPO. Prioritize inquiries and requests while troubleshooting conflicts; make judgements and recommendations to ensure smooth day-to-day engagements.- Act as a liaison and provide support to the executive team. Arrange and handle all logistics for management meetings and events - schedule meetings;...

Bakı
04 Avqust 2021