Namizədə tələblər: · Ali iqtisadi təhsil; · Müştəri ilə ünsiyyət qurma bacarığı; · Şifahi və yazılı formada öz fikirlərini ifadə etmək bacarığı; · Məsuliyyət, dəqiqlik, fəallıq; · Kompyuter proqramları ilə istifadə bacarığı; · Komandada işləmək bacarığı; · Azərbaycan dili - mükəmməl, rus dili -mükəmməl, ingilis dili - yaşxı səviyyədə bilmək arzu olunandı; · Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı; · Nəzakətlik, dəqiqlik; · Peşəkar şəkildə fikirlərini ifadə etmək bacarığı. · Bank sektorunda təcrübənin olması; · Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti. |
|
İş barədə məlumat: · Banka daxil olan zənglərin cavablandırılması; · Sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştəri müraciətlərin cavablandırılması; · məsafədən bankçılıq xidmətlərinin göstərilməsi (onlayn hesab açılması, kart sifarişlərinin qəbulu və s.) · Elektron poçt ünvanlarına daxil olan müraciətlərin cavablandırılması; · Online Məsləhətçi vasitəsi ilə təqdim olunan sualların cavablandırılması; · Müştərilərin bank xidmət və məhsulları haqda məlumatlandırılması və müştəri sorğusuna əsasən xidmət növünün müəyyən olunması, həmin xidmət üzrə ətraflı məlumatın təqdim olunması; · Telefon zəngi əsasında kart sahiblərinə müəyyən xidmətlərin göstərilməsi; · Görülən işlər üzrə hesabatların hazırlanması; · Daxil olan şikayətlərin cavablandırılması üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi. |
|
Müraciət et |