Namizədə tələblər: Ø Ali magistr təhsili (Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment, Bank işi və Hüquq); Ø Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilmək (ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək arzuolunandır); Ø Bu sahədə 3 (üç) ildən artıq təçrübə; Ø Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilmək; Ø Namizədlərin məlumatlarının 1C 8.3 versiyasında işləyə bilməsi; Ø Təlim, sertifikatlaşdırma, uygunlaşma fəaliyyətinin qurulması və həyata keçirilməsinin prinsipləri; Ø Kompüter bilikləri; Ø Ofis ləvazimatları (printer, scanner, fax) ilə işləmək bacarığı; Ø Ünsiyyətcil, komandada işləmək bacarığı; Ø Stressə davamlılıq; Ø İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti. |
|
İş barədə məlumat: Ø AR qanunvericiliyin tələblərinə əsasən işçilərin işə qəbulu, azad olması, məzuniyyət, ezamiyyət və s əmrlərinin yazılması; Ø İşçilərin şəxsi işlərini kadr-uçot formasında aparılması; Ø İşçilərə əmək müqavilələrini hazırlamalı, onlara əlavə və dəyişikliklərin edilməsi, işçilərin intizam tənbehlərinə dair tədbirlərin tətbiqi üzrə sənədləşmə işlərinin aparılması; Ø Əmək müqaviləsi daxil olmaqla, işə qəbul, xitam və keçirilmə haqda əmrləri rəsmiləşdirilməsi və elektron portalda işlənilməsi; Ø Aylıq tabel uçotunu aparılması; Ø Əmrlər, ezamiyyət, məzuniyyət və əmək kitabçalarının qeydlərini aparılması; Ø Məzuniyyət qrafiklərini tərtib edilməsi, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunun aparılması, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edilməsi; Ø Bank üzrə vakant yerlərin araşdırılması, həmin iş yeri üzrə elanın hazırlanması və elanın müvafiq internet saytlarında yerləşdirilməsi; Ø Daxil olan CV-lərin qeydiyyatı, namizədlərin vahid bazasının yaradılması; Ø İşçi heyətinə təlim ehtiyaclarının müəyyən edilməsi; Ø Təlimlərin, seminarların təşkili; Ø Təlim müəssisisələri ilə mütamadi olaraq işləmək, aidiyyatı müqavilə və sazişləri hazırlamaq; Ø Ödənişlərin həyata keçirilməsi və onlara nəzarət etmək. |
|
Müraciət et | |