Assistant iş elanı / Para bokt 2020 - 2021

ÜÇ SUALA CAVAB VERİB İŞ BARƏDƏ SORĞUDA İŞTİRAK EDİN:

1-ci sual

Aşağıda göstərilən hansı keyfiyyətlərdən birini öz keyfiyyətlərinizdən saya bilərdiniz?

2649 cavab
İş elanının kodu: 95238    |    Baxış Sayı: 235

Para bokt Assistant vəzifəsi üzrə iş elanı dərc edib. Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.


İş barədə məlumat:

Assistant

İş barədə məlumat:

- İş rejimi həftə içi 1-6 cı günlər
- Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət
- Kargüzarlıq, sənədləşmə və ofis daxili işlər
- Görüşlərin təşkili və tapşırıgların icrası
- Rəhbərin gündəliyinin tutulması, iclasların təşkili və iclas protokolunun tərtib edilməsi
- Email və telefon zənglərin cavablandırılması
- Rəhbərliyin digər göstərişlərinin icrası
- Məktubların yüksək səviyyədə cavablandırılması

Tələblər:

- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi : rəhbər köməkcisi olaraq min- 2 il
- Yaş : 20 - 30
- Yalnız xanım namizədlər
- Yüksək not almaq qabiliyyəti və punktuallıq
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- Azərbaycan, və Rus dilini səlis bilmək mütləqdir , ingilis dili arzuolunandır
- Kompüter istifadə etmək bacarığı (MS ofis ,outlook,)
- Güclü təşkilatı bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı
- Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
- Tapşırıqları operativ qaydada idarəetmə bacarığı

Əmək haqqı: namizədin peşəkar təcrübə, bilik və bacarıqları əsasında təyin edilir.

CV-ləri “Assistant” mövzusu ilə vakansiya@parabokt.az elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

Administrasiya və idarəetmə

Generator technician assistant (For Regions) Company : AzerconnectFunction : Network TechnologiesWorking schedule : 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to fork from office and from homeDeadline to apply : 18 November 2021Employment type : Temporary Azerconnect is a Business to Business (B2B) company that provide services and optimal solutions to meet the needs of corporate clients in Information and Communication Technologie...

Bakı
18 Oktyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

CEO Assistenti / Chief Executive Officer Assistant (XO) İş haqqında məlumat: • İdarəçilər və şirkət işçiləri / müştəriləri arasında əlaqə nöqtəsi olmaq• İnformasiya axınının idarə edilməsi• İdarəçilərin gündəliklərini idarə etmək və onların gündəlik planlarını təşkil etmək (görüşlər, səyahətlər, danışıq işləri)• Şirkət daxilində mühüm görüşlərdə iştirak etmək• Mühüm dəyişikliklər barədə CEO-nu xəbərdar etmək• Maliyyə və qeyri-maliyyə hesabatlarının nəzərdən keçirilməsi...

Bakı
15 Oktyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

SALES ASSISTANT More specifically, the sales assistant will support the following: • Checking and distributing documents and correspondence• Compilation of tender documentation• Checking and edit contracts in accordance proper template wording• Sending/answering emails• Checking and entering data• Updating and maintaining databases• Controlling basic accounting functions such as checking invoices Required Skills and Abilities: • Ability to multitask• Quick to learn• Kn...

Bakı
14 Oktyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

Job title: Personal assistantCompany: Lexus BakuDuty station: Baku, AzerbaijanSalary: 700 AZN DUTIES AND REPONSIBILITIES: • Acting as a first point of contact: dealing with correspondence and phone calls;• Managing diaries and organizing meetings and appointments, often controlling access to the director;• Booking and arranging travel, transport and accommodation;• Reminding the director of important tasks and deadlines;• Implementing and maintaining procedures/adminis...

Bakı
13 Oktyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

Procurement assistant Key accountabilities: • Prepare and maintaining records of all purchasing orders• Communicating with Suppliers, build relationships with them and manage their performance• Monitor and follow-up on open/unconfirmed Purchase Orders• Provide support to Procurement Manager and perform duties such as preventing production delays, reducing costs, taking orders, estimating arrival time, writing reports, and scheduling purchases• Determine the purchasing ...

Bakı
11 Oktyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

Caspian Entertainment Company LLC was established under Pasha Holding in 2018 to develop and operate themed entertainment attractions as well as provide different educational and entertainment alternatives for toddlers and kids of all ages. Accounting assistant Role, duties and responsibilities: - Assist with day-to-day operations of the Finance department, including filing, report generation, budget review, etc.- Reconcile accounts in a timely manner- Provide assistan...

Bakı
07 Oktyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

Job Description: Personal Assistant for Administrative work, for the Director of the Company. Provide full administrative and secretarial support at a senior level to the Director to ensure the smooth management of his day to day affairs, and most effective use of his time. Handle sensitive and complex issues in a professional and objective manner. Take initiative as appropriate especially in the Director’s absence. Job Responsibilities: • Acting as a first point of co...

Bakı
06 Oktyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

Job Title: Customer Services Assistant Role Synopsis: Pasha Construction LLC is looking for prospective candidates for a position of Customer Services Assistant (Receptionist) within Daniz Mall, Ganja Mall and Port Baku Mall. Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their CV/Resume to hr@pashaconstruction.com Key Accountabilities:  • Greet and direct guests upon arrival, provide them with the information they need and answer other questio...

Bakı
30 Sentyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

Logistics assistant Gulfstream Distribution is one of the leading company in IT sector. If you are a fresh graduate (201920202021) and have a great desire to master one of the most demanded professions, we are providing career opportunities for professionals, starting their career in the field of Logistics who want to gain experience in the international environment. Specific Duties and Responsibilities: - Fulfil orders placement- Verify order documents against vendor`...

Bakı
29 Sentyabr 2021
Administrasiya və idarəetmə

HR Assistant Əmək haqqı: 500 aznNamizədə olan tələblər: • Təhsil: Ali;• Cins: Xanım;• Dil biliyi: Rus dili• Komputer bilikləri: Microsoft Office;• Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;• Danışıqlar aparma bacarığı;• Səlis danışıq qabiliyyəti;• Kollektivlə işləmə bacarığı; Vəzifəyə olan tələblər: • İş elanlarının hazırlanması və müxtəlif saytlarda yerləşdirilməsi;• Namizədlər ilə əlaqələrin saxlanılması,müsahibələrin təşkili və müsahibə prosesində iştirak;• Namizədlərə geri dönüş...

Bakı
23 Sentyabr 2021