Servis üzrə köməkçi iş elanı / A+a security 2020 - 2021

ÜÇ SUALA CAVAB VERİB İŞ BARƏDƏ SORĞUDA İŞTİRAK EDİN:

1-ci sual

Şirkətiniz işçilərin iş vaxtından necə istifadə etdiyinə nəzarət edirmi?

394 cavab
İş elanının kodu: 88243    |    Baxış Sayı: 118

A+a security Servis üzrə köməkçi vəzifəsi üzrə iş elanı dərc edib. Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.


İş barədə məlumat:

Elektron Təhlükəsizlik, Kilidləmə, GPS Monitoring, Naqilsiz Telemetriya və Elektron İdarə Etmə Sistemləri sahəsində böyük təcrübəyə malik olan distribyutor və inteqratordur.

Biz, fiziki şəxslərdən və kiçik müəssisələrdən tutmuş dövlət idarələri və iri korporasiyalara qədər, geniş müştəri dairəsi ilə əməkdaşlıq edirik.

Missiyamız müştərilərimizə ən keyfiyyətli və sərfəli xidmət göstərməkdən ibarətdir.

Ətraflı məlumat üçün: Web: http://aasecurity.az , http://telemetric.az , http://www.aagroup.az

Vəzifə öhdəlikləri:

• Yaranan texniki problemlərin təhlili, onların səbəblərinin müəyyən edilməsi və aradan qaldırılması.
• Mikroproqram təminatının şablonları ilə iş, mikroproqram təminatının sifarişçinin tələblərinə uyğun sazlanması, məsafədən yenidən yükləmə və mikroproqram təminatına dəyişikliklərin edilməsi.
• Servis xidmətləri məsələləri üzrə müştərilərlə əlaqə və müştərilərə məsləhətlərin verilməsi.
• Yaranan problemlər istehsalçının səhvləri və ya şablon həllərdə qüsurlarla bağlı olduğu hallarda Xidmətlərin dəstəyi və inkişafı şöbəsi ilə əlaqə və birgə iş.
• GIS-platformanın inkişafı, səhvlərin aradan qaldırılması və müştərilərin ehtiyaclarının maksimum ödənilməsi məqsədi ilə GIS xidmətlərinin təchizatçısı ilə əlaqə.
• Layihə öncəsi şərtlər və tələbatların öyrənilməsində, texnoloji həllin hazırlanmasında, avadanlıq və aksessuarların seçilməsində və sınanmasında iştirak.
• Müqavilə formalarının hazırlanması.
• Layihələrdən, servis xidmətlərindən və müştərinin spesifik istəklərinə uyğun həllərin icrası.
• Müqavilələr və servis sifarişləri üzrə öhdəliklərin icrasının faktiki və formal başa çatdırılması, müştərinin göstərilən xidmətdən məmnunluqunu yoxlama.

Məşğulluq: Tam

Faydalar:

• 5 günlük iş rejimi (həftəlik 40 saatdan çox olmayan iş normasına əsasən)
• İldə 30 təqvim günündən az olmayaraq məzuniyyət günləri
• İcbari sığorta

Tələb olunan:

• Ən azı 1 il iş təcrübəsi
• Texniki biliklər
• Müştərilər ilə yazılı və şifahi ünsiyyət qabiliyyəti
• Microsoft Office proqramları üzrə biliklər (Word, Excel və s.)

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini hr@aplusa-security.com elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Servis üzrə köməkçi göstərməyiniz xahiş olunur.

Administrasiya və idarəetmə

Introduction LV Shipping Caspian LLC is part of LV Shipping and Transport Group - an internationally recognized freight forwarder operating worldwide due to growth of the company is currently looking for enthusiastic and responsible Logistic assistant to start a new role managing and developing International Business. NO WORK EXPERIENCE IS REQUIRED. UNIVERSITY GRADUATES ARE WELCOME TO APPLY. Roles and Responsibilities - investigating and planning the most appropriate r...

Bakı
29 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

İşə götürən: Azerbaijan United Carriers Vəzifə: Gömrük üzrə assistent İşin təsviri: • Ölkəyə idxalı ediləcək sifarişlərin fiziki olaraq gömrükdən ( Aksizli, Bakı Baş Gömrük, Heydər Əliyev adına Hava limanı, Enerji Gömrük,Regionlarda olan gömrük orqanlarından) təmizlənməsi üçün aidiyyəti tədbirlərin görülməsi. Buraya daxildir: • Deklarant ilə daima işini düzgün koordinasiya etmək• Gömrük inspektorları ilə əlaqə saxlayaraq, sifarişlərin durumuna əsasən müvafiq danışıqları...

Bakı
27 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

   Vakansiya: İngilis bölməsi üzrə tərbiyəçi assistenti “XXI Əsr Beynəlxalq Təhsil və İnnovasiya Mərkəzi” MMC Kipina Kids Baku uşaq bağçası üçün İngilis bölməsi üzrə tərbiyəçi assistenti vakansiyası mövcuddur. Tələblər: • Ali pedaqoji təhsil (ingilis dili müəllimi)• İngilis dili bacarığı • İKT bacarıqları (Microsoft Word Document, Microsoft PowerPoint Presentation, email, internetdə araşdırma, ağıllı lövhədən istifadə və s.) Əsas vəzifələr: • Tərbiyəçinin nəzarətiy...

Bakı
23 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq üzrə Assistent  “PAŞA Bank” ASC olaraq Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq üzrə Assistent  kimi Sizi komandamıza dəvət edirik. Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz: • Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı...

Bakı
23 İyul 2021
300 - 400 AZN
Administrasiya və idarəetmə

Şirniyyat üçün köməkçi xanım lazımdır İşdən anlayışı olsa bəs edir təcrübə olmasa da olar əsas işini şirniyyatı bişirməyi sevsin. Ustanın əli altında işləyəcək. Daimi müqaviləli iş olacaq. İş saatı 9saat yemək verilir həftə ərzində bir gün istirahət verilir. Yaş 20-40arası. Qeydiyyat Bakı və ya rayon ola bilər. Məşğulluq Məntəqəsi- işini sevən - məsuliyyətli - gözütox

Bakı
22 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Vəzifə: Maliyyə Nəzarəti üzrə Müdir Müaviniİş yeri: OBA Marketlər şəbəkəsi, baş ofisDirektorluq: Maliyyə  Namizədə dair tələblər: • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə yönümlü)• Kompüter bilikləri: MS Office• Dil bilikləri: İngilis dili• İş təcrübəsi: Audit sahəsində (Big 10) iş təcrübəsi (Audit Assistant 3 və ya Audit Senior), ümumilikdə isə 3-5 il təcrübə• ACCA imtahanlarının bir hissəsinin (F1-F3, F7) müvəffəqiyyətlə keçmiş olması Vəzifə öhdəlikləri: • Mühasibat uçotu ...

Bakı
13 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

“FINCA Impact Finance” Afrika, Avrasiya, Latın Amerikası və Orta Şərqin Azərbaycan da daxil olmaqla 20 ölkəsində fəaliyyət göstərən törəmə şirkətləri vasitəsilə bir milyondan çox müştəriyə maliyyə xidməti göstərən aparıcı qlobal mikromaliyyə şəbəkələrindən biridir. Hal-hazrıda “FINCA Azerbaijan” Qeyri-Bank Kredit Təşkilatı BAŞ OFİS üçün İNZİBATİ KÖMƏKÇİ vəzifəsinə işçi axtarışı elan edir.“FINCA-Azerbaijan” maliyyə xidmətləri sahəsində rəqabətədavamlı kompensasiya paket...

Bakı
07 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Araz Supermarketlər şəbəkəsi “Administrativ işlər üzrə assistent”vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!  Tələblər : - Ali təhsil;- İş təcrübəsi müvafiq sahədə ən azı 2 il;- Yüksək səviyyədə MS Office bilikləri;- Dil bilikləri ( Rus, İngilis dili səlis);- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;- Komandada işləmə, ünsiyyət bacarıqlarının olması. Vəzifə öhdəlikləri : - Rəhbərin qəbulunda olmaq üçün müraciət edən şirkət əm...

Bakı
07 İyul 2021