Servis şöbəsinə inzibati köməkçi iş elanı / Gps solutions llc 2020 - 2021

ÜÇ SUALA CAVAB VERİB İŞ BARƏDƏ SORĞUDA İŞTİRAK EDİN:

1-ci sual

Şirkətiniz işçilərin iş vaxtından necə istifadə etdiyinə nəzarət edirmi?

394 cavab
İş elanının kodu: 87019    |    Baxış Sayı: 121

Gps solutions llc Servis şöbəsinə inzibati köməkçi vəzifəsi üzrə iş elanı dərc edib. Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.


İş barədə məlumat:

Servis şöbəsinə inzibati köməkçi

Azərbaycanda GPS xidmətlərinin aparıcı inteqratoru olan GPS Solutions MMC-nin servis şöbəsinə inzibati köməkçi vəzifəsinə təcrübəli namizəd tələb olunur.

Əsas tələblər:

• Məsuliyyətli, diqqətli
• Servis və montaj işlərinin cədvəlini tərtib etmək, planlaşdırılmış işləri digər şöbələr ilə tənzimləmək
• Əməliyyatları müştərilər ilə razılaşdırmaq, müvafiq işlər qrafiki tərtib etmək
• Şöbə rəhbərinin digər tapşırıqlarını yerinə yetirmək

İş barədə məlumat:

• Tam iş günü, I-V – 09.00-18.00, VI – 10.00-16.00
• Əmək haqqı razılaşma yolu ilə

Marağı olan namizədlər 2021-ci ilin İyun ayının 5-dək hr@gps.az ünvanına müraciət edə bilərlər.

Xahiş olunur email-ın “Mövzu” bölməsində vəzifənin adını qeyd edəsiniz. Əks halda, müraciətiniz nəzərə alınmayacaq. Yalnız seçilmiş namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar. Telefonla müraciətlər baxılmır.

 

Assistant to Service Department

GPS Solutions LLC, a leading integrator of GPS services in Azerbaijan, is looking for professional candidate to fill the position of Assistant to Service Department.

Main requirements:

• Responsible, attentive to details
• Scheduling the mantling work, coordinate planned installations with other departments
• Coordinate technical service with the customers and schedule work
• Perform other duties as assigned by the Head of department

Job information:

• Full working day, I-V - 09.00-18.00, VI - 10.00-16.00
• Salary is negotiable depending on the competences of candidate

The interested candidates may apply to hr@gps.az until June 5, 2021.

Please indicate the name of the position in the "Subject" line of the email. Otherwise, your application will not be considered. Only shortlisted candidates will be invited to the interview. No phone calls please.

Administrasiya və idarəetmə

Introduction LV Shipping Caspian LLC is part of LV Shipping and Transport Group - an internationally recognized freight forwarder operating worldwide due to growth of the company is currently looking for enthusiastic and responsible Logistic assistant to start a new role managing and developing International Business. NO WORK EXPERIENCE IS REQUIRED. UNIVERSITY GRADUATES ARE WELCOME TO APPLY. Roles and Responsibilities - investigating and planning the most appropriate r...

Bakı
29 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Legal Assistant (CRRE Group) Job Title: Legal Assistant Role Synopsis: Pasha Construction LLC is looking for a highly experienced candidate to fulfil the position of the Legal assistant within Commercial & Residential Real Estate division (CRRE Group). Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their CV/Resume to HR@pashaconstruction.com Key Accountabilities:  • Technical compilation and translation of the contracts (commercial, employm...

Bakı
27 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq üzrə Assistent  “PAŞA Bank” ASC olaraq Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq üzrə Assistent  kimi Sizi komandamıza dəvət edirik. Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz: • Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı...

Bakı
23 İyul 2021
300 - 400 AZN
Administrasiya və idarəetmə

Şirniyyat üçün köməkçi xanım lazımdır İşdən anlayışı olsa bəs edir təcrübə olmasa da olar əsas işini şirniyyatı bişirməyi sevsin. Ustanın əli altında işləyəcək. Daimi müqaviləli iş olacaq. İş saatı 9saat yemək verilir həftə ərzində bir gün istirahət verilir. Yaş 20-40arası. Qeydiyyat Bakı və ya rayon ola bilər. Məşğulluq Məntəqəsi- işini sevən - məsuliyyətli - gözütox

Bakı
22 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Vakansiyanın adı: Direktorun köməkçisi Vəzifə öhdəlikləri : 1.Direktorun inzibati idarəetmə fəaliyyəti istiqamətində texniki və təşkilatı dəstək göstərilməsini həyata keçirir, bunun üçün zəruri olan sənəd və materialları hazırlayır, xidməti materiallarını çap edir, məktub, sorğu və digər sənədlər tərtib edir, daxil olan məktubların cavablarını hazırlanmasını təmin edir;2.Direktora ünvanlanmış məktubları və digər sənədləri qəbul edir, onlar barəsində qəbul olunmuş qərar...

Bakı
21 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Vəzifə: Maliyyə Nəzarəti üzrə Müdir Müaviniİş yeri: OBA Marketlər şəbəkəsi, baş ofisDirektorluq: Maliyyə  Namizədə dair tələblər: • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə yönümlü)• Kompüter bilikləri: MS Office• Dil bilikləri: İngilis dili• İş təcrübəsi: Audit sahəsində (Big 10) iş təcrübəsi (Audit Assistant 3 və ya Audit Senior), ümumilikdə isə 3-5 il təcrübə• ACCA imtahanlarının bir hissəsinin (F1-F3, F7) müvəffəqiyyətlə keçmiş olması Vəzifə öhdəlikləri: • Mühasibat uçotu ...

Bakı
13 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Assistant to Chief Executive Officer About the vacancy Division : CEO OfficeWork graphic : StandardEmployment type : PermanentDeadline to apply : 12.07.2021 Your main job responsibilities *To provide administrative assistance to Chief Executive Officer *To ensure document management and archiving *To support in preparation of presentations and periodical reports *To manage calendar of Chief Executive Officer, organize meetings and schedule appointments effectively *To...

Bakı
08 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

“FINCA Impact Finance” Afrika, Avrasiya, Latın Amerikası və Orta Şərqin Azərbaycan da daxil olmaqla 20 ölkəsində fəaliyyət göstərən törəmə şirkətləri vasitəsilə bir milyondan çox müştəriyə maliyyə xidməti göstərən aparıcı qlobal mikromaliyyə şəbəkələrindən biridir. Hal-hazrıda “FINCA Azerbaijan” Qeyri-Bank Kredit Təşkilatı BAŞ OFİS üçün İNZİBATİ KÖMƏKÇİ vəzifəsinə işçi axtarışı elan edir.“FINCA-Azerbaijan” maliyyə xidmətləri sahəsində rəqabətədavamlı kompensasiya paket...

Bakı
07 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Araz Supermarketlər şəbəkəsi “Administrativ işlər üzrə assistent”vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!  Tələblər : - Ali təhsil;- İş təcrübəsi müvafiq sahədə ən azı 2 il;- Yüksək səviyyədə MS Office bilikləri;- Dil bilikləri ( Rus, İngilis dili səlis);- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;- Komandada işləmə, ünsiyyət bacarıqlarının olması. Vəzifə öhdəlikləri : - Rəhbərin qəbulunda olmaq üçün müraciət edən şirkət əm...

Bakı
07 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

“Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsi müxtəlif növ rəqəmsal və məişət texnikasının, həmçinin mebellərin pərakəndə satışını həyata keçirir.Təklif etdiyi malların yüksək keyfiyyətinə və göstərdiyi peşəkar xidmətə görə “Kontakt Home” Azərbaycan bazarında qısa müddət ərzində aparıcı mövqelərdən birini tutmuşdur.“Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsi davamlı olaraq inkişaf üzərində çalışır və bu məqsədlə istedadlı mütəxəssislərin cəlb olunması, on...

Bakı
07 İyul 2021