Reklam və poliqrafiya məhsulları/həlləri üzrə satış meneceri assistenti peşəsi üzrə iş elanı 2020 / 2021

İş elanının kodu: 88417    |    Baxış Sayı: 112

Azimut llc Reklam və poliqrafiya məhsulları/həlləri üzrə satış meneceri assistenti vəzifəsi üzrə iş elanı dərc edib. Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.


İş barədə məlumat:

Azimut MMC – Reklam və Poliqrafiya məhsulları/həlləri üzrə satış meneceri assistenti (SM)

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

• Ümumi biliklər
o Price-list-ə daxil çeşidin tam öyrənilməsi,
o İş alətlərinin tam öyrənilməsi – satış proqramı, outlook, excel,
o İstehsal prossesi ilə ilkin tanışlıq,
• Satışın həyata keçirilməsi
o Sifarişlərin mail ilə və ya şifahi qəbulu,
o Sifarişin müştəri ilə dəqiqləşdirilməsi,
o Sifarişin qaimələşməsi və ya təklifin hazırlanması,
o Təklifin izlənilməsi və sifarişə çevrilməsinin təmin olunması,
o Sifarişin anbarda toplanıb müştəriyə tam təhvilinin icrasına vaxtaşırı nəzarət,
o Geri qaytarılmış məhsulların Anbar Qaytarma blankının yazılması və yeni məhsul ilə əvəzlməsinin tənzimlənməsi,
o Satılmış məhsullara aid sənədlərin skan olunması, sistemə yerləşdirilməsi,
o Müştəri istəkləri ilə bağlı digər işlər,
o Müştərilərlə il ərzində 2 dəfə görüş keçirilməsi,

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:

Təcrübə və Texniki bacarıqlar:

• Ali təhsil üstünlükdür,
• Azərbaycan dili önəmlidir (Rus dili üstünlükdür),
• Ofis proqramlarında iş bacarığı (Excel, PP əsasən),
• İnternetdə axtarış qabiliyyəti,

Emosional bacarıqlar və vərdişlər:

• Kitab oxuma hobbisi olsa – üstünlükdür,
• Telefonla kommunikasiyanı yaratmaq qabiliyyəti,
• Detallara diqqətçil olması önəmli tələblərdəndir – mikro-menecment səviyyəsində,

İŞ ŞƏRTLƏRİ VƏ İMKANLARI BARƏSİNDƏ:

• Əmək haqqı 500AZN (Net). Tam rəsmidir,
• Növbəti aylarda bonus sisteminə keçid performansa uyğun dəyərləndiriləcək,
• İş/Fəaliyyət istiqaməti – Reklam və Poliqrafiya məhsulları/həlləri,
• İş vaxtı 9.00 – 18.00, şənbə günü 10.00 – 16.00.

CV göndərmək üçün email: info@azimut.az

QEYD – yalnız PDF formatında olan CV-lərə baxılacaq.

Ofis ünvanı – Lermontov küçəsi 3, Nazirlər Kabinetinin qarşısı

(Dağüstü Park girişi ilə Nazirlər Kabineti Parkı arasında yerləşən ərazi).

Administrasiya və idarəetmə

В компанию Blue Planet Distribution LLC объявляется набор на позицию Visual Merchandiser Assistant. Обязанности : - Следить за правильным размещением товара, по стандартам компании- Презентация нового товара в магазине- Соблюдение стандартов продаж, стандартов сервисного обслуживания, стандартов мерчендайзинга Требования к кандидату : - Умение работать в коллективе- Знание азербайджанского и русского языка на совершенном уровне, английский язык приветсвуется- Опыт рабо...

Bakı
16 İyun 2021
Administrasiya və idarəetmə

Elektron Təhlükəsizlik, Kilidləmə, GPS Monitoring, Naqilsiz Telemetriya və Elektron İdarə Etmə Sistemləri sahəsində böyük təcrübəyə malik olan distribyutor və inteqratordur. Biz, fiziki şəxslərdən və kiçik müəssisələrdən tutmuş dövlət idarələri və iri korporasiyalara qədər, geniş müştəri dairəsi ilə əməkdaşlıq edirik. Missiyamız müştərilərimizə ən keyfiyyətli və sərfəli xidmət göstərməkdən ibarətdir. Ətraflı məlumat üçün: Web: http://aasecurity.az , http://telemetric.a...

Bakı
11 İyun 2021
Administrasiya və idarəetmə

Artıq 22 ildir ki «HALAL-P» şirkəti Poliqrafiya sahəsində fəaliyyət göstərir və 20-dən artıq dünya brendlərinin (Konica Minolta, Koenig & Bauer Sheetfed AG, Giesecke &Devrient, Fujitsu, Masterwork, Dainippon Screen, PERFECTA Schneidemaschinenwerk GmbH, Mondi Group, RİSO, İDEAL və s.) Azərbaycandakı rəsmi distribütorudur. Şirkətimiz qabaqcıl texnologiyalardan yararlanaraq, Azərbaycanda poliqrafiya, ofis və bank sahəsini keyfiyyətli məhsul və peşəkar xidmətlərlə t...

Bakı
03 İyun 2021
Administrasiya və idarəetmə

Position: Assistant for the UNHCR Refugee Reception Centre (fluent in Farsi/English/Russian/Azerbaijani) Organization: DECUS LLC - a contractor of UNHCR AzerbaijanDuration: June - December 2021; with possibility of extension yearlyExpected start date: June/July 2021 Organizational Context DECUS LLC is a private company contracted by the United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) to oversee the management of Refugee Reception Center (RRC) based in Baku. DECUS ...

Bakı
02 İyun 2021
Administrasiya və idarəetmə

Location: Head OfficeDepartment: Procurement and Project Cost ControlReports to: Procurement ManagerPosition: Procurement assistant Job Role Responsibilities:  - Arrange tracking of the orders and requests and keep a current record of the procurement process.- Coordinate the delivery with logistics department, custom clearance and declaration filing for the purchased products and services.- Executes and/or control the material pricing for the estimating and biddin...

Bakı
01 İyun 2021
Administrasiya və idarəetmə

Servis şöbəsinə inzibati köməkçi Azərbaycanda GPS xidmətlərinin aparıcı inteqratoru olan GPS Solutions MMC-nin servis şöbəsinə inzibati köməkçi vəzifəsinə təcrübəli namizəd tələb olunur. Əsas tələblər: • Məsuliyyətli, diqqətli • Servis və montaj işlərinin cədvəlini tərtib etmək, planlaşdırılmış işləri digər şöbələr ilə tənzimləmək• Əməliyyatları müştərilər ilə razılaşdırmaq, müvafiq işlər qrafiki tərtib etmək • Şöbə rəhbərinin digər tapşırıqlarını yerinə yetirmək İş ba...

Bakı
25 May 2021
Administrasiya və idarəetmə

Af Hotel Aqua Park İstirahət Kompleksinə Direktor assistenti vakansiyası elan olunur. Tələblər: - Yaş: 25-35;- İş təcrübəsi: 1 ildən az olmayaraq;- Cinsi: Qadın;- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis;- İş rejimi: 09:00 - 18:00 (Mövsüm zamanı bitmək vaxtı dəyişə bilər)- Əmək haqqı danışıq əsasında olacaq; Vəzifələr: - Direktorun görüşlərinin təşkili, ehtiyac olduğu halda görüşün özü tərəfindən aparılması;- Şöbələr daxili kordinasiyasını qurmaq və onların işinin təşk...

Bakı
24 May 2021
Administrasiya və idarəetmə

“UNIVERSAL PRO” LLC Universal PRO - is specialised in corporate sales of worldwide construction equipment brands like Caghsan, Magmaweld, Netlift, Jotun, Rockwool and etc. The company is looking for potential candidates for HR Assistant. Basic tasks of HR Assistant are indicated below: Duties & Responsibilities: o To prepare internal paperwork related to hiring/promoting/terminating;o To fill labor books and keeping it updated;o To maintain the HR personnel files a...

Bakı
21 May 2021
Administrasiya və idarəetmə

Vəzifə: Direktor assistenti İşin təsviri: • Daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;• Qonaqların qarşılanması;• Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında Şirkətdaxili, ölkədaxili və Beynəlxalq yazışmaların aparılması;• Şirkətin direktorunun iş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması (görüşlər, zənglər, qəbullar və s.);• Şirkətin direktorunun texniki fəaliyyətinin təchiz edilməsi (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlərin təş...

Bakı
20 May 2021