Reklam və poliqrafiya məhsulları/həlləri üzrə satış meneceri assistenti iş elanı / Azimut llc 2020 - 2021

ÜÇ SUALA CAVAB VERİB İŞ BARƏDƏ SORĞUDA İŞTİRAK EDİN:

1-ci sual

Şirkətiniz işçilərin iş vaxtından necə istifadə etdiyinə nəzarət edirmi?

394 cavab
İş elanının kodu: 88417    |    Baxış Sayı: 178

Azimut llc Reklam və poliqrafiya məhsulları/həlləri üzrə satış meneceri assistenti vəzifəsi üzrə iş elanı dərc edib. Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.


İş barədə məlumat:

Azimut MMC – Reklam və Poliqrafiya məhsulları/həlləri üzrə satış meneceri assistenti (SM)

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:

• Ümumi biliklər
o Price-list-ə daxil çeşidin tam öyrənilməsi,
o İş alətlərinin tam öyrənilməsi – satış proqramı, outlook, excel,
o İstehsal prossesi ilə ilkin tanışlıq,
• Satışın həyata keçirilməsi
o Sifarişlərin mail ilə və ya şifahi qəbulu,
o Sifarişin müştəri ilə dəqiqləşdirilməsi,
o Sifarişin qaimələşməsi və ya təklifin hazırlanması,
o Təklifin izlənilməsi və sifarişə çevrilməsinin təmin olunması,
o Sifarişin anbarda toplanıb müştəriyə tam təhvilinin icrasına vaxtaşırı nəzarət,
o Geri qaytarılmış məhsulların Anbar Qaytarma blankının yazılması və yeni məhsul ilə əvəzlməsinin tənzimlənməsi,
o Satılmış məhsullara aid sənədlərin skan olunması, sistemə yerləşdirilməsi,
o Müştəri istəkləri ilə bağlı digər işlər,
o Müştərilərlə il ərzində 2 dəfə görüş keçirilməsi,

NAMİZƏDƏ DAİR TƏLƏBLƏR:

Təcrübə və Texniki bacarıqlar:

• Ali təhsil üstünlükdür,
• Azərbaycan dili önəmlidir (Rus dili üstünlükdür),
• Ofis proqramlarında iş bacarığı (Excel, PP əsasən),
• İnternetdə axtarış qabiliyyəti,

Emosional bacarıqlar və vərdişlər:

• Kitab oxuma hobbisi olsa – üstünlükdür,
• Telefonla kommunikasiyanı yaratmaq qabiliyyəti,
• Detallara diqqətçil olması önəmli tələblərdəndir – mikro-menecment səviyyəsində,

İŞ ŞƏRTLƏRİ VƏ İMKANLARI BARƏSİNDƏ:

• Əmək haqqı 500AZN (Net). Tam rəsmidir,
• Növbəti aylarda bonus sisteminə keçid performansa uyğun dəyərləndiriləcək,
• İş/Fəaliyyət istiqaməti – Reklam və Poliqrafiya məhsulları/həlləri,
• İş vaxtı 9.00 – 18.00, şənbə günü 10.00 – 16.00.

CV göndərmək üçün email: info@azimut.az

QEYD – yalnız PDF formatında olan CV-lərə baxılacaq.

Ofis ünvanı – Lermontov küçəsi 3, Nazirlər Kabinetinin qarşısı

(Dağüstü Park girişi ilə Nazirlər Kabineti Parkı arasında yerləşən ərazi).

Administrasiya və idarəetmə

İşə götürən: Azerbaijan United Carriers Vəzifə: Gömrük üzrə assistent İşin təsviri: • Ölkəyə idxalı ediləcək sifarişlərin fiziki olaraq gömrükdən ( Aksizli, Bakı Baş Gömrük, Heydər Əliyev adına Hava limanı, Enerji Gömrük,Regionlarda olan gömrük orqanlarından) təmizlənməsi üçün aidiyyəti tədbirlərin görülməsi. Buraya daxildir: • Deklarant ilə daima işini düzgün koordinasiya etmək• Gömrük inspektorları ilə əlaqə saxlayaraq, sifarişlərin durumuna əsasən müvafiq danışıqları...

Bakı
27 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

“EMSA FOOD” şirkəti Rəhbər Assistenti vakansiyasını açıq elan edir. Tələblər: • İngilis dil biliyi əla səviyyədə, rus dili biliyi arzu olunandır.• Kompüter bilikləri • Yaş həddi 20-30• İşgüzarlıq, aktivlik, təşəbbüskarlıq və problemləri həll etmək bacarığı• İşdə dəqiqlik və detallara diqqətlilik. • İş qrafiki həftənin 6 günü, həftədə 1 gün istirahət. Əmək haqqı – 800-900 AZN Vəzifələr: • Rəhbərin tapşırıqlarını vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək İş yeri : Bakı, Dəniz ma...

Bakı
27 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

   Vakansiya: İngilis bölməsi üzrə tərbiyəçi assistenti “XXI Əsr Beynəlxalq Təhsil və İnnovasiya Mərkəzi” MMC Kipina Kids Baku uşaq bağçası üçün İngilis bölməsi üzrə tərbiyəçi assistenti vakansiyası mövcuddur. Tələblər: • Ali pedaqoji təhsil (ingilis dili müəllimi)• İngilis dili bacarığı • İKT bacarıqları (Microsoft Word Document, Microsoft PowerPoint Presentation, email, internetdə araşdırma, ağıllı lövhədən istifadə və s.) Əsas vəzifələr: • Tərbiyəçinin nəzarətiy...

Bakı
23 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq üzrə Assistent  “PAŞA Bank” ASC olaraq Korporativ İdarəetmə və Hesabatlılıq üzrə Assistent  kimi Sizi komandamıza dəvət edirik. Bizimlə Siz əldə edəcəksiniz: • Maliyyə sabitliyi: Rəqabətli əmək haqqı• Sağlamlığınıza qayğı: Ailə sığortası və idman xərclərinizin ödənilməsi• Endirimlər platformasına çıxış: Partnyor məkanlarda endirimlərdən faydalanma imkanı• Bilik və bacarıqların inkişafı: Mütərəqqi təlim imkanlarından yararlanma şansı...

Bakı
23 İyul 2021
300 - 400 AZN
Administrasiya və idarəetmə

Şirniyyat üçün köməkçi xanım lazımdır İşdən anlayışı olsa bəs edir təcrübə olmasa da olar əsas işini şirniyyatı bişirməyi sevsin. Ustanın əli altında işləyəcək. Daimi müqaviləli iş olacaq. İş saatı 9saat yemək verilir həftə ərzində bir gün istirahət verilir. Yaş 20-40arası. Qeydiyyat Bakı və ya rayon ola bilər. Məşğulluq Məntəqəsi- işini sevən - məsuliyyətli - gözütox

Bakı
22 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Vəzifə: Maliyyə Nəzarəti üzrə Müdir Müaviniİş yeri: OBA Marketlər şəbəkəsi, baş ofisDirektorluq: Maliyyə  Namizədə dair tələblər: • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə yönümlü)• Kompüter bilikləri: MS Office• Dil bilikləri: İngilis dili• İş təcrübəsi: Audit sahəsində (Big 10) iş təcrübəsi (Audit Assistant 3 və ya Audit Senior), ümumilikdə isə 3-5 il təcrübə• ACCA imtahanlarının bir hissəsinin (F1-F3, F7) müvəffəqiyyətlə keçmiş olması Vəzifə öhdəlikləri: • Mühasibat uçotu ...

Bakı
13 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Responsibilities: - Interpretaion - Answering phone calls/switchboard - Preparing official letters in Azeri, Russian, English - Arrangement of document translation and notarization - Correspondence with clients - Handling office inventory - Arranging tea/coffee for director and guests of company - Other administrative job Requirements: - Fluent English, Azerbaijani and Russian - Computer literacy (MS Office, email) - Bachelor degree - Office equipment handling- Only Wo...

Bakı
08 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Assistant to Chief Executive Officer About the vacancy Division : CEO OfficeWork graphic : StandardEmployment type : PermanentDeadline to apply : 12.07.2021 Your main job responsibilities *To provide administrative assistance to Chief Executive Officer *To ensure document management and archiving *To support in preparation of presentations and periodical reports *To manage calendar of Chief Executive Officer, organize meetings and schedule appointments effectively *To...

Bakı
08 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Araz Supermarketlər şəbəkəsi “Administrativ işlər üzrə assistent”vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!  Tələblər : - Ali təhsil;- İş təcrübəsi müvafiq sahədə ən azı 2 il;- Yüksək səviyyədə MS Office bilikləri;- Dil bilikləri ( Rus, İngilis dili səlis);- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə malik olmalı;- Komandada işləmə, ünsiyyət bacarıqlarının olması. Vəzifə öhdəlikləri : - Rəhbərin qəbulunda olmaq üçün müraciət edən şirkət əm...

Bakı
07 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Şirkət: Caspian Equipment Company Vəzifə: Satış asistenti Vəzifə öhdəlikləri: - Müştəri bazasını yaratmaq;- Məhsulları müştərilərə təqdim etmək və satmaq;- Sifarişlər haqqında məlumat vermək , məhsullar barədə sualları cavablandırmaq, hər zaman ən yaxşı müştəri xidməti bacarıqlarını nümayiş etdirməklə güclü, müsbət müştəri münasibətlərini yaratmaq və inkişaf etdirmək;- Şirkətin satış standartlarını qorumaq və riayət etmək;- Şirkətin prosedurlarına uyğun tərtib edilmiş ...

Bakı
05 İyul 2021