Hr assistant iş elanı / Universal pro mmc 2020 - 2021

ÜÇ SUALA CAVAB VERİB İŞ BARƏDƏ SORĞUDA İŞTİRAK EDİN:

1-ci sual

Şirkətiniz işçilərin iş vaxtından necə istifadə etdiyinə nəzarət edirmi?

394 cavab
İş elanının kodu: 86834    |    Baxış Sayı: 236

Universal pro mmc Hr assistant vəzifəsi üzrə iş elanı dərc edib. Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunur.


İş barədə məlumat:

“UNIVERSAL PRO” LLC

Universal PRO - is specialised in corporate sales of worldwide construction equipment brands like Caghsan, Magmaweld, Netlift, Jotun, Rockwool and etc. The company is looking for potential candidates for HR Assistant. Basic tasks of HR Assistant are indicated below:

Duties & Responsibilities:

o To prepare internal paperwork related to hiring/promoting/terminating;
o To fill labor books and keeping it updated;
o To maintain the HR personnel files and other HR databases;
o To schedule employment interviews, and onboarding activities.
o To assist in monitoring the timekeeping of employees;
o To support corporate communications with regard to all aspects of the Human Resources strategy.

Requirements to candidate:

o Bachelor degree; post graduates are welcome;
o Knowledge of Azerbaijan Labor legislation
o Experience in HR is an advantage
o Computer literacy (Microsoft Office Suite)
o Good command of Azerbaijani, both written and verbal; Russian and English languages will be advantage;
o Candidates must be between the age of 20-24 years.

In case you are qualified and interested in the job, please send your resume with “HR Assistant” subject to our e-mail address: hr@universal-az.com

Please, do not forget to indicate position name in subject line: HR Assistant.

Administrasiya və idarəetmə

Gulfstream Distribution is one of the leading company in IT sector. If you are a fresh graduate (201920202021) and have a great desire to master one of the most demanded professions, we are providing career opportunities for professionals, starting their career in the field of Logistics who want to gain experience in the international environment. Logistics Assistant Specific Duties and Responsibilities: - Fulfil orders placement- Verify order documents against vendor`...

Bakı
30 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Introduction LV Shipping Caspian LLC is part of LV Shipping and Transport Group - an internationally recognized freight forwarder operating worldwide due to growth of the company is currently looking for enthusiastic and responsible Logistic assistant to start a new role managing and developing International Business. NO WORK EXPERIENCE IS REQUIRED. UNIVERSITY GRADUATES ARE WELCOME TO APPLY. Roles and Responsibilities - investigating and planning the most appropriate r...

Bakı
29 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

P&O Maritime Logistics is a leading provider of marine solutions with focus on offshore energy, port services and logistics. The company owns and operates approximately 400 vessels and provides a wide portfolio of value-added marine services and ability to integrate these offerings for its customers – always with safety and the environment at the forefront. Headquartered in Dubai, the company has operations globally across all seven continents. In July 2019, Topaz ...

Bakı
28 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Legal Assistant (CRRE Group) Job Title: Legal Assistant Role Synopsis: Pasha Construction LLC is looking for a highly experienced candidate to fulfil the position of the Legal assistant within Commercial & Residential Real Estate division (CRRE Group). Candidates meeting the below stated criteria are requested to send their CV/Resume to HR@pashaconstruction.com Key Accountabilities:  • Technical compilation and translation of the contracts (commercial, employm...

Bakı
27 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

“AgroPartnyor” MMC Aqrar Universiteti bitirmiş ingilis dilini bilən (minimum orta səviyyədə) oğlan və qızları aqronom köməkçisi olaraq işə dəvət edir. - İş yeri: Bakı, Maştağa kəndində yerləşən qızılgül istixanası- Təcrübə: İş təcrübəsi tələb olunmur (iş təcrübəsinin olması əlavə üstünlükdür)- Əmək haqqı: Namizəddən asılı olaraq 300 AZN-dən başlayaraq E-mail: shemsiefendizade555@gmail.com Telefon:  994 55 895 35 39

Bakı
23 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

SALES ASSISTANT More specifically, the sales assistant will support the following: • Checking and distributing documents and correspondence• Compilation of tender documentation• Checking and edit contracts in accordance proper template wording• Sending/answering emails• Checking and entering data• Updating and maintaining databases• Controlling basic accounting functions such as checking invoices Required Skills and Abilities: • Ability to multitask• Quick to learn• Kn...

Bakı
23 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

İş barədə məlumat 1.Kargüzarlıq və ümumi bölmənin kağız və elektron qovluqlarda sənədlərin,e-bildirişlərin qeydiyyatını aparılması.2.Rəhbərlik üçün sənəd dövriyyəsinin təşkili.3.Keyfiyyət sistem sənədlərinin (prosedur, təlimat, formlar və s.) yaradılması və idarə edilməsində iştirakı.4.Görüşlərin və iclasların təyini və təşkili.5.Görüş və iclas protokollarının hazırlanması. 6.Tapşırıqların icrasına mütəmmadi nəzarətin həyata keçirilməsi. Namizədə tələblər - Ali təhsil-...

Bakı
22 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

“Prior Leasing” was founded in 2014 by private proprietors being the citizens of Azerbaijan. In order to provide the convenient and operative service to its customers in all the regions of the country, the company prefers to open new branches and use innovative technologies in the business process. “Prior Leasing” which is currently leasing agricultural machinery as its main business direction, offers hundreds of agricultural technique and aggregates, irrigation systems...

Bakı
17 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

İş barədə məlumat: - İş rejimi həftə ici 1-6 cı qünlər - Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət- Kargüzarlıq, sənədləşmə və ofis daxili işlər- Görüşlərin təşkili və tapşırıgların icrası- Rəhbərin gündəliyinin tutulması, iclasların təşkili və iclas protokolunun tərtib edilməsi- E-mail və telefon zənglərin cavablandırılması- Rəhbərliyin digər göstərişlərinin icrası - Məktubların yüksək səviyyədəcavablandırılması Tələblər: - Təhsil : Ali- ...

Bakı
14 İyul 2021
Administrasiya və idarəetmə

Assistant to Chief Executive Officer About the vacancy Division : CEO OfficeWork graphic : StandardEmployment type : PermanentDeadline to apply : 12.07.2021 Your main job responsibilities *To provide administrative assistance to Chief Executive Officer *To ensure document management and archiving *To support in preparation of presentations and periodical reports *To manage calendar of Chief Executive Officer, organize meetings and schedule appointments effectively *To...

Bakı
08 İyul 2021